Hilde De Sutter

Kandidaat provincieraadsverkiezingen, Kandidaat gemeenteraadsverkiezingen, Voorzitter Gemeenteraad, Provincieraadslid

• Geboortedatum:

29 oktober 1975

Sinds ‘99 is ze coördinator op De Vierhoekhoeve in Gijzenzele. In ’04 werd ze Schoonste Boerin. In de periode ‘06- ’12 was ze OCMW-voorzitter en van ‘16 tot ’18 voorzitter van de gemeenteraad. Sinds 2006 is ze provincieraadslid.
Waarom politiek? Omdat Hilde een groot hart heeft voor mensen. Een politicus is een dienaar van het volk en als OCMW- voorzitter, maar ook als provincieraadslid heeft zij haar hart en inzet kunnen tonen aan mensen met problemen.
Wie haar nodig heeft, kan op Hilde rekenen!

Ik wil mij de komende 6 jaar inzetten voor:

Ik wil mij de komende 6 jaar inzetten voor een gezellig Oosterzele. Want waar het gezellig is, is het goed om wonen.
Ruimte voor opgroeiende kinderen.
Een helpende hand voor ouderen.
Ondernemerschap stimuleren op een toplocatie.
Horeca ondersteunen.
Natuur koesteren... om in te werken, om van te leven, en om van te genieten.
Nog meer landbouwgrond bevestigen om Oosterzele landelijk te houden.
Sociale cohesie in onze dorpen.
Dorpskernen bewaren.
Recreatieplaatsen onderhouden en uitbouwen tot ontmoetingspolen.
Duwen aan de kar voor een fietssnelweg tot Gent uit te bouwen

Mijn grootste droom voor Oosterzele tegen 2030 is:

Mijn grootste droom voor Oosterzele tegen 2030 is dat onze gemeente gekend is als een prachtige voortuin van de Vlaamse Ardennen...een rustige gemeente met smaak voor het 'goede leven'. Waar alles niet 'snel snel' moet, maar veel gezelligheid maakt er de tijd. Een gemeente waar iedereen zijn of haar best doet om de schoonheid te zien van wat er is in plaats van te zeuren over wat anders kan. Maar ook een gemeente waar 'geklapt' kan worden...en graag wordt gewerkt.