Pieterjan Keymeulen

Kandidaat gemeenteraadsverkiezingen

• Geboortedatum:

13 april 1991

is de jongste kandidaat voor CD&V bij de verkiezingen. Hij is de zoon van Marie- Anne De Groote en Alex Keymeulen en dus een geboren en getogen Oosterzelenaar.
De politieke microbe nam hij echter over van zijn nonkel, huidig schepen Jean Marie De Groote.
Pieterjan Keymeulen is reeds vele jaren actief in het lokale verenigingsleven en hij wil zich nu ook politiek inzetten voor alle Oosterzelenaren!

Raad van Bestuur AGB De Kluize

Ik wil mij de komende 6 jaar inzetten voor:

Jeugd en jongeren / lokale economie / alle soorten verenigingen (jeugd, sport, cultuur, kermis, ...) / gemeentefinanciën

Mijn grootste droom voor Oosterzele tegen 2030 is:

Dat het nog steeds diezelfde mooie en landelijke gemeente is waarvan ikzelf reeds 27 jaar het geluk mag ervaren om er een inwoner van te zijn. Oosterzele moet voor al haar inwoners een goede en veilige gemeente blijven om te wonen, school te lopen, te werken, zich erin te verplaatsen, én om te leven en te ontspannen. De vele kansen die ikzelf heb gekregen om in onze gemeente te mogen opgroeien en mezelf hier te ontwikkelen, moeten gevrijwaard blijven voor de volgende generaties Oosterzelenaren.